Ora 8.0.5 - imp vycerpa vsechnu pamet

Středa Únor 14 10:10:07 CET 2001

On Mon, Feb 12, 2001 at 03:28:19PM +0100, Jan Serak wrote:

> Jedine, co se muze menit, tak pokud je na jednu operaci vice triggeru,
> tak ze se budou provadet v ruznem poradi, podle toho, jak si Oracle
> usmysli (ale u tohoto pochybuju, ze by nekdy tvrdili neco jineho).

O tomhle Oracle vzdy rikal, ze je nedefinovane a nemuze se na to
spolehat.

> Porad nevidim trhlinu ani casovou kolizi mezi constrainty a triggery.
> Mozna by stalo za to, kdyby se pan, ktery zaregistroval nejake
> neprijemne
> zmeny pri prechodu na Oracle 8i a informoval zde o ni, podelil o
> podrobnosti.

Ano, ja jsem se domnival, ze jde o to, ze testy constraintu se
najednou zacaly provadet uz pred before triggery, coz by nebylo
dobre, ale asi by to dalo programatorum dost prace, protoze pred
provedenim before triggeru se jeste na data v tabulce nesaha.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
Petition for a Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org