libmysql.dll

Ivan Gasparik gasparik na webglobe.sk
Pondělí Leden 8 22:15:53 CET 2001

Dňa Monday 08 January 2001 14:13 ste napísali:
> Preji prijemny den!
> Potrebuji se ve Win nejak napojit na MySQL server. Pres ODBC by to slo,
> ale zjistil jsem, ze je to komplikovanejsi, nez by se mi libilo. Poradite mi
> nekdo, kde najit dokumentaci jak spravne pouzit knihovnu  libMySQL.dll ???
> Budu vdecny za jakykoliv odkaz, ktery me trosku nastartuje....

zdravim,
Ono dost zalezi na tom, z akej aplikacie sa chcete napojit na mysql. Ja som
to skusal z M$ Excelu a M$ Accessu.
Nainstaloval som do windowzov myodbc, co pridalo do systemu odbc ovladac pre
mysql, teda aplikacie pristupuju k datovemu zdroju odbc, a myodbc to preklada
pre mysql server (teda mysql nemusi priamo podporovat odbc rozhranie, ked sme
uz pri tom, vie mi niekto poradit, ako spojazdnit mysql s odbc? ;)).
Excel s tym komunikuje v pohode, ale Access nie, pre ten je potrebny iny
driver, vola sa to MyAccess a je vo formate mde a zatial som to nasiel iba
ako demoverziu. Ta je sice plne funkcna, ale pri serioznej praci dost
otravuje zivot... ;)
Pre vsetky seriozne databazove aplikacie pod windowsami by mal stacit myodbc.

Ale mna zaujima, co je to libMySQL.dll ? A co by to malo robit?

ivan.