libmysql.dll

Novak Jiri novak.jiri na sopos.cz
Úterý Leden 9 09:58:09 CET 2001

libmzsql.dll zpristupnuje C api rozhrani serveru mysql pro win 32
obsahuje stejne funkce jako pbdobne rozhrani v C pro linux nebo treba php
rezdil je jen v typech predavanych parametru.
lze pouzit standardni dokumentaci C API k mysql.

oproti ODBC je nesrovnatelne rychlejsi. Jakakoliv data jdouci pres sit jsou take
kompresovany knihovnou zlib (na jedno bliknuti sitovky dumpnu z databaze 270K
dat).
Aplikase mohou klidne pristupovat k datum pres dialup.

Ke stazeni je k dispozici tez ukazkovy priklad.
Vrele dopodrucuji.

Jira