Rodice a potomci

Středa Červen 6 14:56:13 CEST 2001

> Proc vam vadi rozsireni SQL standardu firmou Oracle ? Standard jazyka SQL by

	Na rozsireni nic, firma Oracle ma svate pravo vyvijet a prodavat cokoli
co neni protipravni.

> mel byt podmnozinou konkretni implementace. To si myslim Oracle vcelku
> splnuje. Pokud nekomu vadi rozsireni (nevim absolutne proc ?) a zajima ho
> hlavne prenositelnost databaze (resp. SQL dotazu a nevim ceho jeste..), tak
> tyto rozsireni nemusi POUZIVAT !!!

	'-) to same jsme porad slyseli u HTML a jak to je dneska? Nasi firemni
prezentaci mam 100% overenou na validator.w3c.org - jak HTML 4.0, tak
CSS, muzete mi rici, proc si porad nekdo stezuje, ze ji nema dobre
zobrazenou (soucasna verejna podoba jeste neni 100%, nicmene ta aktualni
u mne v adresari je 100% a presto si stezujou - to pro rypaly)? A
bohuzel ani Mozilla 0.9 neni nejlepsi...:-(

> Pokud pisu konkretni aplikaci na zakazku pro jednoho zakaznika (a vim, ze ji
> znovu asi jinam neprodam), tak se nebudu drbat s tim jak vytvorit strom
> pomoci pochybnych procedur (ktery beze zmeny kodu navic na jinym SQL enginu
> stejne asi fungovat nebudou) a v klidku pouziju CONNECT BY.

	Samozrejme, stejne jako ActiveX pouziju pro nejaky veci na firemnim IS
a komunikace s okolim mne nezajima. Ale jak jsme se s kolegou shodli,
obecny nahled na urcity problem resit proprietalnim rozsirenim kdyz
problem lze resit principielne jen oklikou (at uz proprietalnim
rozsirenim, ktere interne musi delat to same nebo to udelam ve vlastni
rezii) by pri vykladu melo byt uprednostneni standardni a normovane
reseni.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno