Rodice a potomci

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Středa Červen 6 16:26:31 CEST 2001

Lukas Skala wrote:

> Proc vam vadi rozsireni SQL standardu firmou Oracle ? Standard jazyka SQL by
> mel byt podmnozinou konkretni implementace.

Kdyz uz jsme u toho, tak implementace by mela byt nadmnozinou, jakoze
radeji
tlacit implementace do vlastnosti "byt nadmnozinou", nez vyrabet
standard
jako podmnozinu implementaci :-)))

Me nijak nevadi, naopak. Ale mohlo byt udelano v tomto pripade jinak.
Napr.
oraclovy ANALYZE je taky svym zpusobem rozsireni, tj. je DML a neni SQL.
Takze to stacilo jen vyclenit, napr.:

RECURSIVE SELECT ... START WITH... CONNECT BY

a bylo by to presne podle meho gusta. SELECT ... START WITH by rval v
Oracle
stejne jako v jine databazi.

							Jan Serak