MySQL, prava pro CHECK TABLE

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Červen 26 11:43:19 CEST 2001

Zdravim,

budto jsem slepy a nebo to v dokumentaci k MySQL neni, ale nedari se mi
zjistit, jestli lze nastavit nejakemu uzivateli prava tak, aby mohl
kontrolovat tabulky pomoci query CHECK TABLE, ale nesmel do nich jinak
zasahovat, pripadne z nich cist data.

Mozna to zni divne, ale oc mi jde: chci periodicky kontrolovat vsechny
tabulky a myisamchk je bohuzel prehnane ukecany a jeho hlasky jsou
viceradkove, takze se nedaji snadno grepnout. V dokumentaci se pro tyto
pripady doporucuje pouzivat prave CHECK TABLE, ale me se moc nechce
nechavat heslo pro roota nekde na disku, a tak bych rad vytvoril
specialniho uzivatele pro kontrolu s minimem opravneni.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka