PostgresSQL

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 27 19:26:49 CEST 2001

DD,
dnes na me vychrlil PHP 4.0.4pl1 napojeny na postgreSQL verze 7.0.3  tuto hlasku

before or while processing the request.

a v logu od Postgres jsou tyto radky:

DEBUG:  Data Base System is starting up at Fri Jun 15 19:34:18 2001
DEBUG:  Data Base System was interrupted being in production at Fri Mar 23 10:48:43 2001
DEBUG:  Data Base System is in production state at Fri Jun 15 19:34:18 2001

Server process (pid 10222) exited with status 11 at Wed Jun 27 16:44:54 2001
Terminating any active server processes...
NOTICE:  Message from PostgreSQL backend:
        The Postmaster has informed me that some other backend died abnormally and possibly corrupted shared memory.
        I have rolled back the current transaction and am going to terminate your database system connection and exit.
        Please reconnect to the database system and repeat your query.
[...]
Server processes were terminated at Wed Jun 27 16:44:54 2001
Reinitializing shared memory and semaphores
DEBUG:  Data Base System is starting up at Wed Jun 27 16:44:54 2001
DEBUG:  Data Base System was interrupted being in production at Fri Jun 15 19:34:18 2001
DEBUG:  Data Base System is in production state at Wed Jun 27 16:44:54 2001

Jedna se o problem software ci hardware? Bude se to opakovat?
Bezim na zakladu z SuSE 6.4. s apache 1.3.19 na kernelu 2.4.2
Zdravi