Programovani pomoci OCI

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Úterý Březen 27 19:22:05 CEST 2001

Vladimir Naprstek wrote:

> Zdravim,
> pouzivate nekdo OCI knihovnu a posilate do db dotazy obsahujici
> nabodenicka? Dostal jsem se k jednomu nastroji (naprogramovan pomoci
> OCI) a ten pri pouziti nebodenicek v dotazu vraci ORA-01756 (quoted
> string not properly terminated).
> Protoze jsem C ani C++ neprisel na chut, nemohl byste mi nekdo tipnout,
> jakym zpusobem toto osetrujete? Poslal bych to autorovi toho nastroje...

Neco malo jsem v OCI napsal a nikdy jsem se s nicim takovym nesetkal.
Predpokladam, ze NLS_LANG mate 'American_America.EE8ISO8859P2' nebo
neco na ten zpusob. Troufam si tvrdit, ze chyba neni v OCI, ale v jeho
pouziti a pricina je v aplikaci. Jestli aplikace podporuje i18n,
zkuste ji nastavit LC_CTYPE na kodovani ISO Latin 2. Pokud ani to
nepomuze,
nezbude nez prolezat zdrojaky.

						Jan Serak