Oracle portal

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Čtvrtek Březen 29 16:55:46 CEST 2001

Chtel bych se zeptat, neinstaloval nekdo z vas Oracle Portal (webdb 3)
Na linuxu?
Ja jsem se o to pokousel a skoncil jsem dost spatne.
Instalace jadra aplikacniho serveru se mi na druhy pokus
povedla (kdyz jsem si precetl v manualu, ze se musi instalovat
do jineho ORACLE_HOME nez je databaze).
Bohuzel instalace vlastniho portalu nedobehla.
Pri blizsim zkoumani jsem zjistil, ze
 1. loadjava ma specifikovan shell ksh (ktery v linuxu standardne neni)
    - to lze snadno opravit.
 2. sqlplus na slozitejsich skriptech spadne (core dump), nebo
    se zacne chovat podivne - zere cca 98%CPU a nedela nic. (jedine
reseni=kill)
Zda se, ze cca polovina skriptu v instalaci Portalu nedobehne a pak
nasleduje
spousta chybovych hlasek o neexistujicich sloupcich a podobne.
Podrobnejsim zkoumanim jsem zjistil, ze kdyz skript ktery neprojde,
pustim po castech,
pak ve vetsine pripadu projde, nebo sqlplus spadne az behem odhlasovani
od databaze.

 Nesetkal jste se nekdo s takovymto problemem?

Jeste konfigurace:
Xeon 667MHz, 512MB RAM, RedHat 6.2cz, kernel 2.4.2

P.S. upgrade glibc na 2.1.3-22 nepomohl.
--

Pavel "PaFouk" Formanek
Ustav Termomechaniky AV CR Praha, Dolejskova 5