Oracle portal

Pavel Formanek pavel na it.cas.cz
Pátek Březen 30 09:51:00 CEST 2001

Petr Houzvik wrote:

> Jakou verzi Oracle serveru jste pro portalovou databazi pouzil? 8.1.6 nebo
> 8.1.7?
>
>          Petr Houzvik

Puvodne jsem mel nainstalovanou verzi 8.1.6, ale instalaci AS jsem
provedl do
stejneho ORACLE_HOME. Tim se provedlo nekonzistentni nahrazeni vetsiny
databazovych
komponent na 8.1.7 (to si AS instaluje sam tak jako tak) a databaze
prestala
pracovat korektne. Potom jsem nainstaloval 8.1.7, vytvoril databazi a na
takovyto
cisty system jsem instaloval AS a portal.

--

Pavel "PaFouk" Formanek
Ustav Termomechaniky AV CR Praha, Dolejskova 5