Oracle portal

Petr Houzvik Petr.Houzvik na seznam.cz
Pátek Březen 30 10:31:32 CEST 2001

At 09:51 30.3.2001 +0200, PaFouk wrote:
>Puvodne jsem mel nainstalovanou verzi 8.1.6, ale instalaci AS jsem
>provedl do
>stejneho ORACLE_HOME. Tim se provedlo nekonzistentni nahrazeni vetsiny
>databazovych
>komponent na 8.1.7 (to si AS instaluje sam tak jako tak) a databaze
>prestala
>pracovat korektne. Potom jsem nainstaloval 8.1.7, vytvoril databazi a na
>takovyto
>cisty system jsem instaloval AS a portal.

Nase zkusenost (sice na WinNT, ale rekl bych, ze javovsky instaler je
stejny) je takovahle.
S 8.1.6 to proste _nejde_. Portal je usity na miru 8.1.7.
Kdyz instalujete na 8.1.6 tak vas to cpe do jineho ORACLE_HOME a spusteni
portalovych skriptu pak zhavaruje.

Takze instalujte na 8.1.7 a musite jit do stejneho ORACLE_HOME, zadnou
jinou variantu se nam nepodarilo rozchodit.
Jo a tu databazi musite udelal s JServerem, jeho dodatecne doinstalovani
nam zhavarovalo (sezralo 100% CPU a nic) - to vse na WinNT, na Linuxu to
muze byt lepsi.

Zdravim
         Petr Houzvik

P.S. Dejte vedet jak to dopadlo, chovani portalu na Linuxu me zajima