PostgreSQL alebo MySQL (prosim ziaden flame)

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Listopad 14 09:45:15 CET 2001

Dakujem za vyjadrenie. Utvrdilo ma to vo volbe na PostgreSQL.
Pocul som, ze prave ku postgresu sa tazko zhana dokumentacia
a hlavne graficke a ine utilitky. Prosim este o nejake URLka,
ktore su najlepsie na dane zdroje (pravdaze www.postgresql.org
je mi jasne). Urcite uz mate nejake oblubene zdroje, kde sa
da najst takmer vsetko co clovek k zivotu s databazou potrebuje.

Igor

PS: pripajam sa k dotazu na funkciu TOAST. To som zatial nikde
nevidel.