PostgreSQL alebo MySQL (prosim ziaden flame)

Středa Listopad 14 10:03:50 CET 2001

Kilian Igor wrote:
> Pocul som, ze prave ku postgresu sa tazko zhana dokumentacia
> a hlavne graficke a ine utilitky. Prosim este o nejake URLka,

	Ja ten pocit rozhodne nemam, resp. obecne o data-miningu apod. Oper
source projekty moc nejsou, v tomto MySQl vs. PostgreSQl jsou zhruba
rovnako.

	A co se tyce dokumentace, pozor aby Vas nezavalila...:-))):

http://techdocs.postgresql.org/

(pravda, toto URL na www.postgresql.org jen tak asi nenajdete, coz je
IMHO skoda)

	Co se tyka nastroju, oblibeny je napr.
http://pgadmin.postgresql.org

	 existuje toho skutecne velika spousta (a neodpustim si poznamku, ze
existovala spousta drive nez pro MySQL, jen bylo treba vedet kde
hledat).

> PS: pripajam sa k dotazu na funkciu TOAST. To som zatial nikde
> nevidel.

	Ona taky 'skoro nikde' v teto syrove podobe neni. Neznam jinou ani
komercni databazi, ktera ma 'neomezeny' limit na velikost radku tabulky.