OT: Re: C, python, perl, ...?

David Olszyński hisaak na mrkvoslav.ascs.muni.cz
Pondělí Říjen 15 18:06:33 CEST 2001

Tomas Valousek wrote:

> Ja jsem fastcgi nezkousel. Muzu tedy pouze rici, ze prechod z beznych cgi
> v perlu na mod_perl me chvili trval, ale musim rict, ze me mod_perl
> donutilo pouzivat use Strict; a to me donutilo psat mensi prasarny, takze
> rychlost mod_perlu neni jedinou vyhodou :-)

Me ten prechod (spise pokus o prechod) trval taky dlouho a presto, ze jsem
use strict; pouzival, neslo to. Hodne me tehdy odradily velice prapodivne
chyby, ktere jsem pricital nevyzralosti mod_perlu. Jak jsem ale psal, je to
uz dlouho a mozna to bylo i rukama.
Nemel byste jeste dalsi rady krome obligatniho use strict;, jak rozumne
prevest cgi na mod_perl? Nebo nejakou stranecku?
http://perl.apache.org/guide/porting.html vypada celkem obsahle. Jde to
podle toho?

A nebo (jak je obvykle) nemate cas. ;-)

hisaak