OT: Re: C, python, perl, ...?

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Pondělí Říjen 15 19:52:27 CEST 2001

On Mon, 15 Oct 2001, David Olszyński wrote:
> Me ten prechod (spise pokus o prechod) trval taky dlouho a presto, ze jsem
> use strict; pouzival, neslo to. Hodne me tehdy odradily velice prapodivne
> chyby, ktere jsem pricital nevyzralosti mod_perlu. Jak jsem ale psal, je to
> uz dlouho a mozna to bylo i rukama.
> Nemel byste jeste dalsi rady krome obligatniho use strict;, jak rozumne
> prevest cgi na mod_perl? Nebo nejakou stranecku?
> http://perl.apache.org/guide/porting.html vypada celkem obsahle. Jde to
> podle toho?

Na zakladni pochopeni principu mod_perl a stylu programovani mi stacila
cast venovana v knize Webmaster v kostce. Tam jsem se v cestine dozvedel
zakladni veci a podle ni udelal prvni funkci kod. Kdyz jsem se v tom neco
naucil a napsal par set radku kodu prisla na radu man mod_perl.

Zjednodusene se da rict, ze staci pouzivat privatni promene (my $prom),
pouzivat perl -w a pak uz si urcite poradite. Z tech chybovych hlasek se
velmi snadno da najit chyba.

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..