C, python, perl, ...?

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Pondělí Říjen 15 18:47:09 CEST 2001

Ano je to tak, delame pro web servlety v Jave a je to podle meho
nejrobustnejsi a nejvykonnejsi technologie pro web soucasnosti. PHP i Perl
znam a mam rad, ale podle meho to naprosto neni vhodne na proejkty nad cca
10.000 radku kodu. Nezkuseny programator se ztrati jiz < 1.000 radku.

--
Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz