vhodna OS databaze pro bin. soubory

Rado Benc bego na pobox.sk
Středa Únor 13 14:42:11 CET 2002

> Pro projekt intranetoveho reseni potrebuji databazi, do ktere bych
vkladal
> krome klasickych dat i binarni soubory (soubory z wordu, excelu a podobne
> veci). Pozadavkem je preference OS databaze, takze nemohu hned
> uplatnit svou oblibenou DB2 :o)
[...]
> Muzete mi, prosim, poskytnout nejake prakticke zkusenosti? Jak je na tom
> tomto kriteriu rekneme Postgres, Firebird, mozna (neOS) linux verze
> WinBASE602? Dalsi namety?

Mozem sa vyjadrit k Firebirdu - mam 400+ MB databazu, obsahujucu 4500+
obrazkov a videosekvencii. Obrazky su vacsinou Jpeg, videa Mpeg, ukladane
priamo do BLOB fieldov tabulky. Frontend je pisany v Delphi - fuguje ako
prehliadac a vyhladavavac. Najvacsi BLOB ma velkost 7,2 MB, priemerne asi
100 kB. Presne merania som nerobil, rozdiel oproti "klasickemu" file
pristupu vsak nie je pozorovatelny. Server aj klient su na Win platforme,
ale nevidim dovod, preco by server nemohol bezat na linuxe.

FWIW,

Rado

http://www.pobox.sk/ - spolahliva a bezpecna prevadzka