PostgreSQL, uzivatelske promenne na serveru

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Leden 8 11:24:15 CET 2002

On Tue, Jan 08, 2002 at 10:37:12AM +0100, David Zabensky wrote:
> Dobry den vespolek,

 Zdar,

 (nejak jsem nestihl odpovedet soukrome tak az ted :-)

> chtel bych vas poprosit o malou radu tykajici se PostgreSQL 7.1.3.
>
> Mam maly problem: potreboval bych zjistit, zda existuje na serveru
> promenna, jenz obsahuje jedinecnou hodnotu pro uzivatelskou session.
> Tj. ma vzdycky stejny nazev ale pokazde jinou hodnotu, jenz se nastavi
> po connectu a zanikne po disconnect. A lze se na ni odkazovat z SQL
> prikazu resp. PLSQL funkci. Koukal jsem na napovedu pro SET, SHOW...
> ale lze nastavovat jen runtime parametry. Nelze pridavat nove.

 Asi by to chtelo rict na co to chcete a pripadne najit jine reseni.

> Potreboval bych to pro implementaci uzivatelskych promennych na serveru
> (pokud to tedy psql neumi sam, coz jsem nikde nevycetl), mel by to byt
> klic do podobne tabulky:
>
> SESS_ID VARCHAR,
> VAR_NAME VARCHAR,
> VAR_VAL VARCHAR,
> PRIMARY KEY(SESS_ID, VAR_NAME)

 To zavani necim takovim jako jsou SEQUENCE.

 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz