PostgreSQL, uzivatelske promenne na serveru

David Zabensky zabensky na ica.cz
Úterý Leden 8 11:35:49 CET 2002

Karel Zak wrote:

>  Zdar,
>
>  (nejak jsem nestihl odpovedet soukrome tak az ted :-)

diky, v pohode.

>  Asi by to chtelo rict na co to chcete a pripadne najit jine reseni.

chtel bych si po dobu spojeni na serveru vytvaret promenne (ruzneho nazvu
typu varchar), jenz budou viditelne ve vsech session ale muzou mit ruzne
hodnoty (napr. 'USER_ID'...). A prave proto bych potreboval nejaky spolecny
identifikator pro session. Na oracle se neco podobneho dela pres VARIABLE.

>  To zavani necim takovim jako jsou SEQUENCE.

ne, sequence ne. nepotrebuji posloupnost. resp. staci mi libovolny nahodny
string (coz muzu udelat i jinak nez pres sequenci). jde ale o to, kam ten
string ulozit aby byl globalni pro PLSQL skripty - slo by teda napr. pomoci
selectu zjistit id uzivatele:

select var_val from usr_val where sess_id = 'ABCDEFGGG' and var_name='USER_ID';

jina uzivatelska session by mela jinou hodnotu sess_id ale promenna by se
jmenovala stale 'USER_ID'...

>         Karel

staci?

David