MySQL na Windows 2000

Roman LISZKA liszak na volny.cz
Neděle Červenec 14 20:25:35 CEST 2002

Nemam  prave nejlepsi zkusenosti s pouzitim MySQL na Win2000. Seka se
tak, ze nelze k nemu treba 30 sekund pristoupit, vznest dotaz, proste
nic. Je zasekly pristup pres ODBC i pres MySQL Front. Ten server neni
ani moc zatizeny, ale kdyz zaroven sypu data z jedne aplikace do
tabylky, tak ostatni, ktere ty data z te same tabulky potrebuji cist se
casto kousaji. Verze je pritom dost nova, cislo Vam ted z hlavy nereknu
( pisu totiz z domu), ale stahovano z inetu asi v breznu. Toto sekani se
projevuje pri pristupu k MySQL bezici na Win2000 i FreeBSD. Zkuste tedy
radsi treba Firebird (pokracovatel InterBase).
S pozdravem
    Roman Liszka