MySQL na XP

Jan Tichy - Webbie jan.tichy na webbie.cz
Pondělí Červenec 15 01:12:28 CEST 2002

Takze se mi nepovedlo zprovoznit MySQL jako automaticky
spoustenou sluzbu, ale zacalo to nejak samo fungovat jako
rucne spousteny standalone.

Jinak jsem zjistil (a proto to sem pisu, aby si na to dali pozor
i ostatni), ze cast mych problemu byla zpusobena tim, ze jsem
instaloval MySQL do jineho nez defaultniho adresare. Coz
installer sice skousne, zapise spravne hodnoty do registru apod.,
ale bohuzel v binarkach samotnych jsou pro nektere casti
natvrdo ulozeny cesty do "C:\mysql". Takze jednoznacne
doporuceni je instalovat to jen do tohoto adresare a ne nikam
jinam...

JT