MySQL na XP

Jan Tichy - Webbie jan.tichy na webbie.cz
Neděle Červenec 14 23:48:54 CEST 2002

>Na WinXP byste mel spoustet binarku mysqld-nt a urcite doporucuju k
>prohlednuti program winmysqladmin v adresari bin.

Ano, tu samozrejme spoustim, psal jsem mysqld,
ale myslel jsem mysqld-nt :-)

Pred chvili mi najednou zacalo fungovat spusteni
manualne (vubec nevim, jak se mi to povedlo, proste
to najednou beha), ale automaticke spusteni jako
sluzba nefunguje. No, rozhodne alespon ze tak,
ze uz se to da pouzivat...

JT