InnoDB u mysql (was: firebird vs. postgres)

Pondělí Červen 3 15:11:16 CEST 2002

David Janko wrote:
> Opet se nejsem zcela jist zda jsem vas pochopil (asi sem nemel vcera tolik
> chlastat ;-) ) ale index je preci jen dalsi soubor (aspon u mysql a
> MYISAM) - na vhodnem FS muze mit kolik potrebuju ... je preci jedno jestli
> tam jsou data nebo indexy ...

	Myslim si, ze si rozumime. Byla to soucast vytek, ktere coby FUD jsem
nacerpal minuly tyden na www.mysql.org. V beznych operacnych systemech
je toto omezeni prave 2GB. Rovnez si jsem vedom toho, ze jsou cesty (na
urovni OS), jak toto omezeni prekonat. Bohuzel MySQL v hostitelskem
prostredi temito vlastnosti IMHO neoplyva, tudiz uvedene informace na
www.mysql.org povazuji prinejmensim za neobjektivni, spise zavadejici.