Refresh obsahu klientskej aplikacie

Milan Kohut kohut na uvn.sk
Pátek Červen 14 17:26:52 CEST 2002

> Kazdopadne by asi bylo dobre rici neco vice o povaze tech klientu
> a tech dat -- z toho, ze mate na vyber siroke spektrum moznosti a ze
> problem oznacujete za teoreticky mi neni prilis jasne, zda resite
> konkretni ulohu nebo slo pouze o teoretizovani.

Mate pravdu ide o cisto teoreticky priklad ale pre mna je to dolezite aby som
sa vedel spravne rozhodnut pri skutocnom pripade.

Takze priklad: Klient potrebuje mat zobrazeny urcity strom uzlov (vytah z
DB). V pripade ze sa odvolam na uzol dostanem sa k editacii uzlu. Editaciu
samotneho uzlu by som riesil zamykanim.

Tu sa mi naskyta otazka: co ked mi klient dany zaznam uz neodomkne? (padne
spojenie, padne mu aplikacia,...)

Naspat k stromu uzlov. Co ked iny klient zrusi uzol zo stromu? Ostatny
klienti by mali o tejto akcii vediet a dany uzol uz nezobrazovat. Podobny
pripad pri vlozeni uzlu.

Ake su moznosti v tychto pripadoch?

Dakujem

Milan Kohut