MySQL na Windows 2000

Čtvrtek Červen 20 14:08:29 CEST 2002

On Thu, Jun 20, 2002 at 02:03:00PM +0200, Jozef Chocholacek wrote:

>    Alebo MSSQL cacheuje vysledky dotazov (IMHO urcite) a MySQL nie, a
> tak musi na disk liezt vzdy znovu?

Anebo dela vse v kernelu, protoze ma komunikacni protokol
optimalizovany na prenos celych tabulek. Nicmene predpokladam, ze
i Windows maji diskove buffery v pameti, cili az na disk by to MySQL
jit nemuselo. Asi by ale bylo vhodne pouzit nove verze MySQL
s cachovanim vysledku, a na ziskani aspon trosku realistictejsich
vysledku nez jen hruba propustnost vrstev, o kterych moc nevime,
udelat tisice selectu podle primarniho klice s ruznymi nahodnymi
hodnotami. Nebo tak.

Ummm. V zadnem pripade nechci rict, ze pro danou aplikaci je MySQL
nutne vhodnejsi nez MS-SQL, a urcite ma MS-SQL za ty penize
vlastnosti, ktere MySQL jeste dlouho mit nebude.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...