MySQL na Windows 2000

Čtvrtek Červen 20 18:28:54 CEST 2002

On Thu, Jun 20, 2002 at 05:18:50PM +0200, Jakub Rovný wrote:

> Tento rozdil je v namerenych casech je asi opravdu v cachovani vysledku
> dotazu, ktere MS SQL provadi a MySQL zrejme ne. Jedno provedeni dotazu s
> vypsanim vysledku na MySQL trvalo cca 0,7s coz pri znasobeni poctem

Napsal jste

ASP + MySQL nativni ovladac = 3min37s

Cili pokud nepredpokladame, ze by to cachovani delal ten ovladac, tak
by to nemel byt tento pripad.

> Samozrejme ze v praxi asi tezko nastane potreba nekoliksetkrat opakovat
> stejny SELECT dotaz, a proto by bylo objektivnejsi test provadet na nejakem
> slozitem dotazu pouze s jednim prubehem.

Naopak, kuprikladu na webu je velmi pravdepodobne, ze se budou delat
ty same dotazy stale dokona, navic od toho sameho uzivatele. Prave
proto nove MySQL cache vysledku ma.

> Jeste take pisete, ze by bylo vhodne pouzit nove verze MySQL s cachovanim
> vysledku. Jakou verzi mate na mysli? Ja jsem to zkousel na te posledni MySQL

4.0.1 a novejsi.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...