Přechod z MySQL na Oracle

POLÁČEK Petr petr.polacek na hus.br.ds.mfcr.cz
Čtvrtek Březen 7 10:22:09 CET 2002

Zdravím,

Mám takový dotaz, který se možná týká víc PHP, ale snad mi poradíte.
Vytvořil jsem informační systém Docházka 2001 ( dostupný na
http://polacek.d2.cz). Je to webová aplikace používající PHP a MySQL. Dostal
jsem od jedné firmy požadavek předělat to pro Oracle. Rozhodl jsem se jít
cestou ODBC a tak jsem si napsal program, který všechny scripty v aplikaci
projede a MySQL funkce nahradí odpovídajícími ODBC funkcemi. Bohužel mám
problémy s nalezením odpovídající náhrady za mysql_result(id_vysledku,
cislo_radku_vysledku, sloupec_vysledku).
Funkce odbc_result má jen parametry id_vysledku a sloupec_vysledku. K určení
konkrétního řádku se používá odbc_fetch_row(id_vysledku,
cislo_radku_vysledku), kterou je třeba volat před odbc_result. Ještě než
začnu nahrazovat jednu funkci mysql_result výše zmíněnými dvěma odbc_
fukcemi chci se zeptat, zda přeci jen neexistuje v PHP jediná odbc funkce,
která by to zvládla stejně jako mysql_result.

Petr Polacek