Re: Přechod z MySQL na Oracle

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Čtvrtek Březen 7 10:33:21 CET 2002

Dobry den,
myslim ze mate docela problem, neb mysql a oracle maji velmi odlisnou
filozofii. Pripravte se na to, ze budete muset prepsat nejen funkce, ale
take nasledne resulty, i vlastni prikazy na databazi.

Pokud stojite pred takovymito problemy, doporucuji pouzivat knihovny z
phplib, pak docilite toho, ze jen vymenite prislusnou knihovnu pro praci s
databazi, pripadne upravite selekty (pokud budete chytry, napisete si
vlastni knihovny, ktere vam sparsuji selecty s listovanim na konkterni
databazi) a pojedete.

Chaloupka

--
Jiri Chaloupka