PL/pgSQL - parametr funkce typu record

Jiri Borik jiri.borik na volny.cz
Úterý Duben 15 23:31:52 CEST 2003

On 15 Apr 2003, Pavel Stehule wrote:

> Pretypovat NEW na omega%ROWTYPE se mi nepodarilo, takze jedina moznost je,
> pro kazdou polozku v recordu provest prirazeni z NEW do "lokalni" promenne
> typu ROWTYPE

Hm, zda se mi (po par dalsich pokusech), ze promennou typu RECORD nebo ROW
lze pouzit jako celek jen v prikazech 'select into' a 'for loop'. Vsude
jinde je treba pracovat na urovni polozek zaznamu. Nejde mi prelozit napr.
ani proste prirazeni dvou zaznamu (row1:=row2). Neni divu, ze tu promennou
pak nemuzu dat jako parametr funkce.

Navic 'returns setof' mi v 7.1 nechodi, jsem trochu pozadu. Co znamena to
next v 'return next ome;' ?  V dokumentaci 7.2 jsem take nic takoveho
nenalezl.

Jirka Borik <jiri.borik na volny.cz>