PL/pgSQL - parametr funkce typu record

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Středa Duben 16 07:55:37 CEST 2003

omlouvam se, zapomel jsem na tu pravou funkci

create or replace function testu() returns omega as '
declare o omega%ROWTYPE;
begin
    o.rc = ''kuku'';
    return o;
end' language plpgsql;

Funkce typu setof vraci tabulku. Mam pocit, ze jsou az od 7.3. Nejake
pouziti techto funkci bylo na rootu a u mne

http://stehule.fsv.cvut.cz/public-documents/plpgsql/plpgsql.html