Oracle DB server pro linux

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Úterý Srpen 12 13:00:19 CEST 2003

POLÁČEK Petr wrote:
> Zdravím konferenci,
>
> Sháním instalační CD db serveru Oracle (testovací verze) pro linux. Nebyl
> byste někdo ochoten udělat mě kopii a poslat jí poštou?
> Volal jsem na Oracle Czech, kde mě nabídli buď stažení z inetu nebo zaslání
> CD poštou. Na download bohužel nemám rozumné připojení a poštou to posílájí
> z Irska a tak to stojí 1400,-.
> Proto sháním někoho, kdo to již má, aby mě to vypálil. Potřebuji nějakou
> verzi, která pojede na RH Linuxu 6.x nebo 7.1 a nebudou problémy s
> instalací. Kdesi jsem četl, že dobře se instaluje oracle8162ee_tar.gz, ale
> [...]

Bohuzel, tohle nebude mozne. Vyvojarska licence, pod kterou si muzete
Oracle stahnout z http://otn.oracle.com/ nebo jej ziskat postou na CD,
zavazuje kazdeho mj. k:

You may not:
[...]
?make the programs available in any manner to any third party;

Takze ac jich x CD s ruznymi verzemi Oracle pocinaje 8.1.6.0 a konce
9.2.0.1, nesmim Vam je poskytnout ani zdarma, natoz za uplatu.

Pokud se Vam zda 1400,- za kuryrni sluzbu moc, pak existuje jedine
reseni. Poohlednout se ve Vasem okoli po Internetove kavarne nebo
subjektu, ktery ma "tlustsi" drat a stahnout si to pres jejich pripojeni.

Jan Serak