Oracle DB server pro linux

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Úterý Srpen 12 13:19:08 CEST 2003

Jan Serak wrote:
> [...]

To docela koukam, uz nekolikrat jsem si nechal poslat CD a nikdy jsem
nic neplatil. U SW, který mám licencovaný je to jasné, platím si
podporu, ale chtěl jsem i jiný SW nebo pro jiné platformy a opravdu na
psí uši na kočičí svědomí jsem ještě nikdy nic neplatil...

--
Vladimír Náprstek
mail: vladimir.naprstek na scplyn.cz