Oracle DB server pro linux

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Srpen 12 15:26:53 CEST 2003

On Tue, Aug 12, 2003 at 02:39:54PM +0200, Honza Pazdziora wrote:
<snip>
> A mam-li to rict dosti hnusne: pokud je 1100 Kc moc, pak nema cenu do
> toho Oraclu vubec chodit. Podivejte se na oraclestore.oracle.com na
> ceny produkcnich licenci.
>
> Ocekavam, ze vyskocite, proc vytahuji, ze existuji nejake licence a ze
> by se za ne melo platit.
Myslim, ze nebolo nutne moc potrapit svoje mozgove zavity aby sme
zistili preco to dotycny chce. Ale vidim, ze to bol problem.
Dotycny sa chce naucit pracovat s Oraclom, chce sa proste vzdelavat,
nemal mozna taku sancu ako iny aby sedel na stolicke s niekolko tisicovym
platom v euro, ale sniva o tom.
Vztahovat na neho licencne podmienky a potom sa este rozculovat, ze ako
je mozne, ze to ignorujeme, je krajny hyenizmus. S prepacenim za vyraz.

Som zvedavy ci napr. vy mate moznost sa dostat k SAP systemom? K
documentacii a certifikaciam. To uz nie su len nejake tisicky korun to
uz ide do tisicov euro. A odrazu si tu uvedomime, ze mame sice vsetci
rovnake moznosti ale niektori z nas maju o daco lepsi start. Takze
otazka znie: budeme sa tvarit, ze si nepomozeme lebo sa bojime, ze
niekto by nas potom mohol vytlacit z miesta alebo si kolegialne
pomozeme. Preboha ved je to jedno hlupe CD, ani pivo si tu za to
nekupim!

--
Peter "Hanus" Hanusiak
E-mail: peter na hanusiak.sk