Oracle DB server pro linux

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Pondělí Srpen 25 09:13:54 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> Pokud jsem soukromy subjekt, tak kdyz reknu, ze budu jednat jenom
> s jinym soukromym subjektem a nikoli s jeho zastupcem, tak jsem
> porusil prava toho druheho subjektu? Tedy jiny soukromy subjekt ma
> pravo, aby se pri jednani se mnou mohl nechat zastupovat, i kdyz to ja
> nebudu chtit?

Asi to zalezi na kontextu. Je dost rozdil mezi jednat a jednat. Nejsem
pravnik a tu hranici nedokazu presne specifikovat. Ale pokud (pripadny)
partner odmitne jednat primo, ale pouze prostrednictvim sveho zmocneneho
zastupce, pak neexistuje jina moznost, nez bud se s tim smirit nebo
nejednat vubec. (Takhle to napr. funguje s OSA (grrrrhhhh)).

> Zde diskutujici uz to zkroutili tolikrat dokola, ze bych se nedivil,
> kdyby jim z toho vyslo, ze jediny, kdo ma pravo prodavat software
> firmy Oracle, jsou oni sami.
>
> Mimochodem, nikdo z nich mi zatim neodpovedel na otazku, _proc_ v te
> licenci ten inkriminovany bod vlastne je. Co asi puvodce te licence
> tim bodem zamyslel.

To mi zodpovedel pan XY mimo list. Je to proste imperialisticky utlak ze
strany vlady USA praktikovany skrze tuto korporaci a snaha smerujici k
jedinemu cili, kterym je cyber-otrokarstvi. A nekteri lide (konkretne my
dva) jsou tak blbi/sebestredni/povysujici se, ze i kdyz sedime na
tlustych dratech (ktere jsme si beztak nezaplatili ze svych penez),
nepomuzeme v boji o cyber-svobodu proti nadvlade USA svym soukmenovcum,
ba co vic, tim, ze ty prostredky mame a nebojujeme, podilime se na
vlastnim sebezotroceni. A jeste delame na toho chudaka z financniho
uradu posmesne narazky.

Jan Serak