Oracle DB server pro linux

Pondělí Srpen 25 09:23:43 CEST 2003

On Mon, Aug 25, 2003 at 09:13:54AM +0200, Jan Serak wrote:

> To mi zodpovedel pan XY mimo list. Je to proste imperialisticky utlak ze
> strany vlady USA praktikovany skrze tuto korporaci a snaha smerujici k
> jedinemu cili, kterym je cyber-otrokarstvi. A nekteri lide (konkretne my

Ajo, takhle to je. No, vidim, ze se musim jeste ucit. Ja delat
cyber-otrokarstvi, tak zacnu tim, ze nebudu svuj plne funkcni
software davat na Web k rocnimu vyvojarskemu pouziti a tim riskovat,
ze se mi cyber-otroci vymknou z rukou a pouziji to i na produkcni
veci.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...
		Only self-confident people can be simple.