Open Source nastroje pre Oracle (alebo PostreSQL)

goldenfish na debian.pcnet-praha.cz goldenfish na debian.pcnet-praha.cz
Neděle Únor 2 03:11:37 CET 2003

On 30-01-2003 18.20 +0100, Peter Hanusiak wrote:
> Zdravim,

	dobre rano,

> [...]
> Mozna je to ciastocne sposobene mojou neznalostou ich pouzivania.
> Ale ani v jednom sa mi nepodarilo najst moznost editovania PL/SQL
> procedur. Praca s triggerami ani nevravim. A tiez celkovy dojem
> bol dost zly. Podotykam, ze som skusal
> dbman 0.1.0
> Orac 1.0.0 ( Orac 1.1.36 nesiel na Perle 5.6.1)
>
> Preto by som sa rad spytal ci niekto nevie o nejakych dalsich
> nastrojoch na Oracle.
>
> Dik
>
> P.S. ked uz som pritom, rad by som sa dozvedel aj o nejakych nastrojoch

	delam uz asi 2 mesice v PgSQL.
	jedinej rozumnej vyhovujujici nastroj jsem nasel psql+VIM.pripadne
	jinej user-frendly konsolovej editor.
	mezi dalsi nastroje uvedu propiska modra, papir A4.
	v pripade tezsich uloh balici papir a barevne pastelky.
	 pridam jeste poznamku k ostatnim prispevkum.
	pokud programator chce neco umet, at zapomene na mys.je hodne
	programatoru, ktery po par letech praxe neumi vytvorit tabulku bez
	kliknuti.

zatim
 pavel 'goldenfish' kysilka