Postgresql a uzivatele

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Pátek Leden 17 09:32:20 CET 2003

Prosim o radu,
vcera jsem uplne poprve zacal s postgresem a jsem jakysi zmateny. Po
instalaci jsem jako uzivatel postgres vyrobil novou databazi, v ni
tabulku. Pak jsem zalozil dva uzivatele a pridal prava na tu tabulku
temto novym uzivatelum (kazdemu jina). A ted - jako jeden uzivatel z
tech dvou novych se k databazi pripojim a mohu pracovat. a pokud se
zkusim prihlasit jako ten druhy, tak mi psql vrati
---
psql: FATAL 1:  IDENT authentication failed for user "xxx"
---

Ptam se, co jsem udelal spatne? Konfiguraci serveru jsem zatim nemenil a
nechal takovou, jak mi to instalace udelala. Mate mne totiz to, ze jako
jeden uzivatel se prihlasim a jako druhy ne. Proc?

--
Vladimír Náprstek