Postgresql a uzivatele

Pátek Leden 17 09:40:04 CET 2003

On Fri, Jan 17, 2003 at 09:32:20AM +0100, Vladimir Naprstek wrote:
> Prosim o radu,
> vcera jsem uplne poprve zacal s postgresem a jsem jakysi zmateny. Po
> instalaci jsem jako uzivatel postgres vyrobil novou databazi, v ni
> tabulku. Pak jsem zalozil dva uzivatele a pridal prava na tu tabulku
> temto novym uzivatelum (kazdemu jina). A ted - jako jeden uzivatel z
> tech dvou novych se k databazi pripojim a mohu pracovat. a pokud se
> zkusim prihlasit jako ten druhy, tak mi psql vrati
> ---
> psql: FATAL 1:  IDENT authentication failed for user "xxx"
> ---

> [...]

Protoze jako ten prvni uzivatel se prihlasujete z uzivatele, ktery je
v OS stejny jako v PostgreSQL? Zkuste pridat

	host all 127.0.0.0 255.255.255.255 trust

do pg_hba.conf, tim povolite prihlasovat se i jinak nez pod stejnym
uzivatelem, kterym je v OS.

      ... all of these signs saying sorry but we're closed ...