Firebird, konfigurace Super Serveru 1.5

Pavel Stehule stehule na kix.fsv.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 24 15:43:33 CEST 2003

Zdravim

Snazim se rozchodit Firebird jako server. Jako clasic server mi
pravdepodobne funguje - na internetu jsem toho nasel malo bych to mohl
posoudit a s interbase zkusenosti nemam, vytvoril jsem tabulku a vlozil do
ni par zaznamu. Jako super server jsem ovsem narazil. Probehne preklad a
vytvori se adresarova struktura v /usr/local/firebird. Do binu se prekvapive
nenakopiruje fbguard, ackoliv je o nem v tech par materialech co jsem nasel
zminka. Pri pokusu o spusteni skrze skript (via fbmgr.bin) to po chvilce
spadne a v logu mam opakovane

stehule (Server)        Thu Jul 24 15:13:11 2003
        SERVER/process_packet: connection rejected for root

stehule (Server)        Thu Jul 24 15:13:13 2003
        SERVER/process_packet: connection rejected for root

Prime spusteni serveru - fbserver projde, resp. to nespadne, nicmene
jakykoliv prikaz v isql (connect nebo create database) selze, dostanu
hlasku (mozna jen spatne spoustim isql):

connection rejected by remote interface
SQL> create database 'pokus.gdb';
Statement failed, SQLCODE = -923

V logu pak znama hlaska

stehule (Server)        Thu Jul 24 15:13:13 2003
        SERVER/process_packet: connection rejected for root

Fb stahuji z CVS. Konfiguracni parametry mam

./configure --enable-superserver --with-editline

a) Muzete mne trochu nasmerovat, co voru? b) jak nastavim z isql trideni (z
isql se mi nepodarilo ani zapsat diakritiku)? c) mozna hledam nesikovne, ale
nejvic dokumentace jsem nasel neanglicke - je nekde na internetu dokumentace
venovana konfiguraci?

Diky - zdravim
Pavel Stehule