oracle designer

David Vodnansky d.vodnansky na seznam.cz
Pondělí Červenec 28 17:46:02 CEST 2003

V Oracle Designeru se da skoro vsechno, problem je jeho silena slozitost,
naroky na repository i na klienta a taky pochopitelne cena.

Vodnik

"Jiri Chaloupka" <konf na chalu.cz> píse v diskusním príspevku
news:bg33nd$tn4$1 na news.contactel.cz...