oracle designer

Jiri Chaloupka konf na chalu.cz
Úterý Červenec 29 10:42:44 CEST 2003

No jo, ale jak z toho dostanu ten diagram? databazi mam vytvorenou,
objekty v ni mam vytvorene, ale jak to muzu vizualizovat? Nebo jak se
pripojim k databazi na serveru a zvizualizuju to co v ni je, vcetne
vazeb a pod.? Dost v tom nastroji tapu, skoro mi pripada ze jen dela
jinak to co muzu udelat v enterprise manageru (kdyz budu chtit a nebudu
chtit psat sql scripty) ale nic vic :(

Systemove naroky ted nechme stranou, cenu tez. jde jen o to zda to umi
a jak to umi ...

Dik za pomoc, pripadne za odkaz na nejake intro do nastroje, kde by toto
bylo popsano.

Jirka