MySQL -> MS Access

Bc. Radek Krejča radek na ceskedomeny.cz
Čtvrtek Červen 5 11:26:21 CEST 2003

Dobrý den,

  kolega to takto dela, tedy ze propojuje engine v MS Accesu s MySQL,
  dela to pres MyODBC, ktere si s tim umi pomerne pekne pracovat, ale
  jsou tam urcita omezeni, kuprikladu nektere datove typy se chovaji
  divne a hlavne to nema moc rado NOT NULL.

  Jinak je to ale pohoda.

  Link z hlavy nevim, tusim www.myodbc.com, ale urcite najdete odkaz
  primo z MySQL.

  Radek.