MySQL -> MS Access

Bronislav Mocek bmocek na vahal.cz
Čtvrtek Červen 5 13:02:04 CEST 2003

dekuji za vase odpovedi,

 zkousel jsem nainstalovat posledni funkcni verzi MyODBC 3.51.06 (www.mysql.com), ale vami uvedene problemy mam porad,

 jeste jsem na radu p. Pince z diskuze zkusil stahnout myaccess (www.myaccess.com), ale dela mi to ty same chybicky,

 jeste jsem zkusil stahnout mysqlcc (MySQL Control Center), ktery mi asi vyhovuje nejvice, ikdyz mi to nefunguje dokonale, ale staci

  Brona Mocek

>>> Bc. Radek Krejča<radek na ceskedomeny.cz> 5.6.2003 11:26:56 >>>
DobrĂ˝ den,

  kolega to takto dela, tedy ze propojuje engine v MS Accesu s MySQL,
  dela to pres MyODBC, ktere si s tim umi pomerne pekne pracovat, ale
  jsou tam urcita omezeni, kuprikladu nektere datove typy se chovaji
  divne a hlavne to nema moc rado NOT NULL.

  Jinak je to ale pohoda.

  Link z hlavy nevim, tusim www.myodbc.com, ale urcite najdete odkaz
  primo z MySQL.

  Radek.