Prohlizeni struktury v PgSQL

Zdenek Lukes lukes2 na kn.vutbr.cz
Neděle Červen 15 15:45:53 CEST 2003

Mel bych takovej dotaz ohledne zabezpeceni PostgreSQL v. 7.3.

Jedna se mi o toto: Zalozim uzivatele, pres grant mu zadam jen aby mel pristup je sve databazi. Do tedka je vsechno v poradku, ale jakmile se uzivatel do PgSQL prihlasi muze si vypsat seznam vsech databazi. Muze si dokonce i vypsat strukturu tabulek (k datum se sice nedostane, ale nelibi se mi ze vidi strukturu tabulky).

Muzete mi nekdo poradit jak tomuhle muzu zabranit. K vytvoreni uzivatele pouzivam tyto prikazy.

CREATE DATABASE nazev_db;
CREATE USER user WITH ENCRYPTED PASSWORD 'passwd';
GRANT ALL ON DATBASES nazev_db TO user ;

Dik za radu....

Lukin