Prohlizeni struktury v PgSQL

Petr Šimonek petr na pipni.cz
Úterý Červen 17 12:38:35 CEST 2003

Nastavte v souboru pg_hba.conf uzivateli 'user' pristup jen do jedne
databaze - 'nazev_db'.  Nejjednodussi je mit stejny nazev uzivatele a
databaze.

--
Petr Šimonek

PIPNI s.r.o.
Karlovo náměstí 16
120 00 Praha 2

E-mail : petr na pipni.cz
"Zdenek Lukes" <lukes2 na kn.vutbr.cz> píše v diskusním příspěvku
news:008501c33344$70fce340$1901a8c0 na lukin...
Mel bych takovej dotaz ohledne zabezpeceni PostgreSQL v. 7.3.

Jedna se mi o toto: Zalozim uzivatele, pres grant mu zadam jen aby mel
pristup je sve databazi. Do tedka je vsechno v poradku, ale jakmile se
uzivatel do PgSQL prihlasi muze si vypsat seznam vsech databazi. Muze si
dokonce i vypsat strukturu tabulek (k datum se sice nedostane, ale nelibi se
mi ze vidi strukturu tabulky).

Muzete mi nekdo poradit jak tomuhle muzu zabranit. K vytvoreni uzivatele
pouzivam tyto prikazy.

CREATE DATABASE nazev_db;
CREATE USER user WITH ENCRYPTED PASSWORD 'passwd';
GRANT ALL ON DATBASES nazev_db TO user ;

Dik za radu....

Lukin