OT: Kam konference speje? (Re: Database encoding)

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Úterý Červen 17 11:28:43 CEST 2003

Honza Pazdziora wrote:

> Je samozrejme otazka, zda OP chtel znakovou sadu databaze nebo
> spojeni.

Dotaz znel na databazi, ne?

Musim se priznat, ze jsem bezprostredne po odeslani sve odpovedi
litoval, ze ma odpoved neznela: RTFM! Mozna dnes vidim vsecko moc cerne,
ale mam takovy pocit, ze se posledni dobou resi pouze problemy, ktere
neprameni z niceho jineho nez z neochoty neco si precist.

Omlouvam se za OT.

						Jan Serak