Pouziti autoincrementu - ukrok stranou

Jan Serak sherry na pikebo.cz
Čtvrtek Červen 19 12:57:17 CEST 2003

Karel Zak wrote:

>  IMHo to treti je spravne. Temer u vseho (i beznych ciselniku) je
>  dobre si udrzovat casovy interval vyjadrujici validitu zaznamu.
>  System pak musi vedet v jakem kontextu data chce (historie, aktualni
>  obdobi apod.)

To je jasne, ale tohle jen udava platnost/neplatnost celeho zaznamu. Bud
zbozi v ciselniku je/neni k urcitemu datu. Ale tazateli slo spis o to,
ze zbozi v ciselniku je stale stejne platne, jen se mu sem tam zmeni
cena. Smluvni partner je to porad stejne "validni", jen si sem tam zmeni
kontaktni osobu nebo prejde od jednoho mobilniho operatora k jinemu.

						Jan Serak