Pouziti autoincrementu - ukrok stranou

Kluvanek Martin kluvanek na tesnet.cz
Čtvrtek Červen 19 13:06:34 CEST 2003

Jan Serak wrote:

> To je jasne, ale tohle jen udava platnost/neplatnost celeho zaznamu. Bud
> zbozi v ciselniku je/neni k urcitemu datu. Ale tazateli slo spis o to,
> ze zbozi v ciselniku je stale stejne platne, jen se mu sem tam zmeni
> cena. Smluvni partner je to porad stejne "validni", jen si sem tam zmeni
> kontaktni osobu nebo prejde od jednoho mobilniho operatora k jinemu.
No napriklad ta cena zbozi: kmenovy zaznam o zbozi by som viedol v
jednej tabulke a historiu vyvoja ceny v druhej (pokila tu historiu
potrebujem)
Z logickeho pohladu zbozi ostava, len cena sa meni.....
Ja sa vzdy snazim na to divat ake objekty a vztahy su v realite a az
potom ako to implementovat. A vo vacsine by ta implementacia mala
vypadat podla tych vztahov s realitou (po zamietnuti zbytocnych
komplikovanosti ktore som vylucil ako nepravdepodobne [napriklad ze by
nejaky klient potreboval vydat spatne nejaky doklad z minulej doby])
A je jedno ci to realizujem ako datovy model a jeho implementaciu v
nejakej DB alebo nejaky solo program na triedenie neutronov....

--
Martin Kluvanek
ved.odd. vyvoje (head of development department)

Prazska 597
674 01 Trebic
Czech republic
tel:568 8384 28  (+420 5688384 28)