Pouziti autoincrementu

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 19 16:25:59 CEST 2003

> Ne. Presne takhle mi to funguje.
Tak to bych zase nechtel prebirat projekt ja po vas :-)

> Tabulka s "predvydanymi" cisly dokladu, a s druhym sloupcem, ktery
> muze byt null, a do ktereho se budou sazet interni FK dokladu.
> Vytvoreni zaznamu s internim primarnim klicem v tabulce dokladu. Toto
> je to cislo, tkere budete pouzivat ve vsech ostatnich
> tabulkach jako FK.
> Update na te tabulce s predvydanymi cisly tak, ze se vezme nejmensi
> a do toho druheho sloupce se da ten interni identifikator
> dokladu.
Porad nerozumim, jak mi update vrati do aplikace ten interni identifikator.
Ja ho potrebuju znat pro svazani s dalsimi tabulkami (at uz je s dirami nebo
bez nich)

> Tohle je spatne. V jinych tabulkach nemate co pouzivat externi cislo
> faktury (to, co je na ni natistene), protoze to cislo je
> prachobycenych atribut te faktury podobne jako datum splatnosti, ale
> mate tam pouzivat interni integerovy primarni klic.
A proc ho nepouzit, kdyz tam to pole externiho cisla faktury stejne musim
mit (kvuli zobrazeni)? Pri zobrazeni seznamu pohledavek zobrazuji
Pohledavka c.XXX k fakture c.YYY, ze dne XX.YY.ZZZZ  na castku 99999.00 atd.
Tohle je pozadavek uzivatelu, dokonce na to cislo faktury v browseru musi
jit kliknout a v dalsim okne se zobrazi ta faktura, tam je zase mozne
kliknout na cislo dodaciho listu, nebo na adresu odberatele a zobrazi se
zase prislusne udaje.

> Je spatne, pokud tam cpete ICO. Davejte tam cisla generovana sekvenci
> nebo auto_incrementem. Zakaznik ICO vubec nemusi mit. ICO se muze
> zmenit.
Kdyz delam seznam FIREM, tak ICO mit musi, jinak to nemuze byt firma, ale je
to soukroma osoba :-)
Zjednodusil jsem to na ICO v pripade tuzemskuch firem. Pokud bych delal
neco, kde budou i zahranicni firmy, pak si musim zjistit jejich mezinarodni
nebo narodni identifikaci a identifikacni udaj udelat nejaky univerzalni.

--
Petr