Insert ID

Zdenek Prchal prchal na vtdata.cz
Pátek Červen 20 14:31:05 CEST 2003

>  Sam jste si odpovedel, 1:1 = jedna tabulka.

Hm, jsou pripady (obvykle, kdyz se snazite o co nejvetsi zobecneni popisu
nejakych objektu),
ze ta tabulka vychazi _dost_ prazdna. Ve spolecne tabulce (s PK) je dejme
tomu jen

PK, Nazev, Typ

no a obsazeni dalsich sloupcu (s dalsimi atributy objektu) se lisi prave
podle toho
o jaky typ objektu se jedna. Jsem doufam dost dalek toho, abych pocital
kazdy obsazeny
bajt jako kolega Vileta <g>, ale neprisel jsem na uspokojive reseni tohohle
problemu.
Defakto se mi nijak zvlast nezamlova ani reseni s jednou tabulkou, ani s
nekolika
tabulkami v relaci 1:1/0 :-)

	Zdenek Prchal